15 Ocak 2015 Perşembe

MUCİZE...


MİŞO’nun ilk cümleleriyle başladı Seni Gidi Mişo Serüveni..

Çok büyük bir heyecan var içimde. Klavyede harflere basıp basıp siliyorum heyecandan. Ama derin bir nefes ve başla..

Mucizelerin hayatımda rengarenk dokunuşlar yaptığını düşünmüşümdür hep. Korkulardan, acılardan, telaştan, stresten uzaklaştırır hayal edilemeyecek bir biçimde.

Mişo bir mucizeydi bana gelen. Ama onu bana getiren, soğukta otoparkta bulup, arabasına alıp, benim için bakan, ilk çişini dahi fotoğraflayan, öğlen araları koşa koşa eve gidip ilgilenen, kucağına alıp uyuyan, saatlerce oyun oynayan, yıllar önce hayatıma giren, beraber ağladığım, beraber güldüğüm kişi benim asıl mucizem. İhtiyacım olan ne varsa en güzel renklerde bulup getirdi hep, Mişo’yu bulup getirdiği gibi.

Bu sefer anlatmak istediğim de bir zamanlar onun hayatına giren NEO. Neo cam gibi gözleri olan kocaman bir Kanada Kurduydu. 16 yıl yaşadı çok büyük bir sevgiyle. Çünkü hayat hep ona göre programlandı, yaşandı. NEO kaybolduğunda gece gündüz elimizde fener onu aradık sokak sokak. Yaşlıydı, ama çıkıp gezer ve yolunu bulurdu. Bir hayvansever onu Neo’nun evinin yakınında sahipsiz sanıp götürmüş. Bulduğumuzda veterinerdeydi, yetişmesek, bulamasak uyutulacaktı. Neo, en sevdiğini görünce nasıl titredi nasıl heyecanlandı ben gözlerimle gördüm. Buluşmaları filmlerdeki gibiydi, sevgi doluydu. İki ay sonra kaybettik NEO’yu. Ama biliyorum ki o çok mutlu yaşadı, mezarına gidilip hala ziyaret edildiğine göre...

İnsana insan olduğunu hatırlatan o günahsız tertemiz hayvanlar olduğunu o an anladım. Karşılıksız pürüzsüz sevgi onlarda fazlasıyla var onlarda. İşte Mişo da Neo’dan sonra mucize gibi geldi, belki acısını unutturdu, belki hatırlattı, ama yaşattı bazı duyguları, içimizi ısıttı, dünyamızı renklendirdi.

Mucizeler güzeldir, gülümsetir, her an her yerdeler aslında, görmek istemek yeter.
Kalbinizin mucizesini bulmanız dileğiyle…

1 yorum :

  1. Mucizeler hayatımızı aydınlatıyor gerçekten de
    Harika renkler sunuyor bizi hayat
    İçerisindekileri bulup çıkarmak görebilmek önemli olan
    Sizler gibi hayvan dostlarının çoğalmasını diliyorum

    YanıtlaSil