14 Ocak 2015 Çarşamba

Seni Gidi MİŞO


Adı Halit Dedeymiş.

Tıpkı benim gibi boncuk boncuk gözleri varmış. Konuşmayı çok sevse de kendine has sessiz bir dünyada yaşarmış. Torununu “pamuk kızım” diye severmiş. Torunu da konuşmadığı zamanlar bile anlarmış sevgisini gözlerinden, duyarmış kalbinden geçenleri…

Benim adım MİŞO.
Aslında beni bir otoparkta bulduklarında Boncuk ismini takmışlardı bana. Bir gün; beni canından çok seven anne diye bildiğim kız, beni severken birdenbire “Seni Gidi Mişo” dedi. Meğer Halit Dede çocukları ve hayvanları severken onlara sevgi cümlesi olarak “Seni Gidi Mişo”  dermiş. Ve benim ismim o andan sonra Halit Dede'nin anısına MİŞO oldu. Ve tıpkı dedesi gibi konuşmadan da anlaşıyoruz torunuyla.

Onun hayatına öyle bir zamanda girdim ki, ben onun o benim can yoldaşım oldu. Bazen gitmek zorunda kalsa da, onun harika arkadaşları yokluğunu aratmıyorlar,benimle kalıyorlar ve böylece evimizde bekliyorum yolunu.

Ben bile dile geldiğime göre onun da anlatacağı çok şey var demek ki bu hayata dair.

Sık sık görüşmek dileğiyle.

Sevgiler

MİŞO


5 yorum :

  1. Mişo, hoşgeldin aramıza....
    Senin anneni bu "pamuk kız"ı ben çok seviyorum,
    Tesadüfi bir şekilde birbirimizi tanımak şansına eriştik,
    Birbirimizi sanki eskiden beri tanıyormuş gibi olduk onunla ilk tanıştığımız günden bu yana,
    Senin onun hayatına girmeni de senin minicik halini de o nedenle yakından takip ediyorum,
    İyi ki geldin sefalar getirdin,
    Anlatacaklarını büyük bir merakla ve heyecanla bekliyoruz o güzel yürekli annenin,
    Öpüyorum ikinizi de...

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkür ederim destekleriniz için. Mavianne hayatıma kattıkların için minnettarım ve bu blog da ısrarların üzerine açıldı, hayallerimize doğru son hız koşalım beraber, Hayat İzlerim, Kitap Sesleri hoşbulduk daha sık görüşebilmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. Hoş gelmiş tatlı Mişo aramıza. :)

    YanıtlaSil